22 mars 2009


ursäkta men jag vill säga till en person som jag känner bättre än alla andra!
Att "du" är en jävla hora som hånglar upp första bästa kille "du" ser! och att jag inte gillar dej! men jag vill också säga till "dej" att det är inte bra att gå runt och göra som du! även om killen börjar flirta lite med dej så behöver "du" inte göra så även fasst "du" har en kille! asså stackars din pojkvän! tänk om han skulle få reda på det! hur fan ska du göra då!? shiiit asså förlåt men nej förresten jag ska inte säga förlåt till dej det kan du göra själv, och jag ska inte säga något till din pojkvän vad du håller på med det får du fan ta och göra själv din lilla slampa! 

såå ja då va det klart förresten HEJ! ska jag säga ju! hehe aa men idag har jag inte hunnit gjort så mkt men det jag har gjort idag är : äta frukost, borsta tänderna, gå på toa, sminka mej, fixa frillan, messa , chatta på msn..och just nu bloggar jag ju xP

asså bara ett förlåt till er som läser, att jag är så irriterad och tjurig just nu..

haré gött iaf HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0