25 mars 2009

Hejje! Idag trivdes jag värkligen inte i skolan så jag gick till mammas jobb och satt där typ i en timme och läste harry potter och såg på när mamma och hennes jobbarkompis hade kul med datorerna xD "jobbarkompisen" gick in på mammas dator och skrev på "Word" såhär: Haha du kan inte styra något på din dator!
då skrev mamma när hon kunde styra den : haha nu går det bra☺
jaa.. mamma har iaf kul på jobbet haha :P det är bra.
men när mamma slutade (kl 15.00) så gick vi på stan, vi skulle egentligen inte köpa så mkt men vi kan inte motstå dom fina kläderna haha ;D
sen cyklade jag till emma, vi gjorde inte så mkt tills jag skulle hem och äta...sen kom emma hem till mej och vi gick till affärn för att köpa godis och energidryck :D (man får ju passa på innan det blir 18års gräns på det) sen gick ci till gården och där träffade vi Emma.P i 6an på västerhejdeskolan och Simon och Occe i min nuvarande klass, vi satt och snackade och åt godis och drack energidryck :) det va ju trevligt ") jaja men nu har jag nog inget mer att skriva så hejdå ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0