17april09

Hejhej! idag vare skolan i klass 74 dårå :) sen va jag hemma ett tag med Emma, sen gick alla tjejoor och jag till puma(Jennifer,Emma,Jag,Simone,Lizette, Amanda( kom på slutet) och några fler som jag inte känner så bra) jag träffade också älsklingen sofia :D va med henne en stund. men vi dansade och sprang runt där och hade kul:) och det roligaste va när jag,emma,amanda och jennifer satt ute vid ett bord så kom en 18årig kille som rökte och han sa : jag vet att man inte får röka här men skit samma.
sen babblade han och han sa typ vart kommer ni ifrån, hur gamla är ni, och snackade på lite. 
sen gick vi in och dansade igen och när vi bara satt där så kom 2 killar (Simon och Rasmus) dom hade då "druckit" så dom va fulla och dom kom och hälsade, skakade hand med oss och simon sa typ :" hej! säg inte att vi är här till ledarna för vi har "druckit", "
och så sa han såhär till mej : "vilken varm hand du har." och " du går på södervärn va?" då sa jag "ja" han sa "jag såg dig idag :)" då sa jag " hehe okej"
sen sa dom  : "vi har druckit lite så lova att inte säga något till ledarna" (igen) och Emma sa " jo vi märker det" då sa simon " va? gör ni?" då sa vi " ja man känner det på lukten hehe" ..


Aaah.. en skit kul kväll!! :D måste göra om det men tjejorna!! :D

men jag ska nog lyssna på lite musik och sen kanske sÅÅÅÅva :) så GODNATT! :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jorå riktigt kul. ;D

Undra om de kommer ihåg ngt på måndag ^^,

2009-04-18 @ 00:35:30
URL: http://annorlunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0